Halam çok seksi her gece onu düşünerek 31 çekiyorum ve yine böyle bir gün dü ben yerimi almıştım ses duydum baktım annemdi şok olmuştum çünkü annemde kapalı katı kuralları olan birisidir ama birşey demeden teyzemin yanına gitti bende oradan kaçtım eve geç geldim annem hariç herkes yatmıştı beni yanına çağırdı ve utanarak gitim bana sakin bir şekilde oğlum evlilik çağındasın seni everelim dedi ama ben hazır değildim vede hayır dedim ve gerçek yüzünü gösterip kızarak ya napıcan teyzenimi sikecen dedi bu söyleyişi beni acayip tahrik atmişti vede kızdı beni, kovdu bendekalktım fark etmedim yarağım büyümüş önüm kocaman olmuştu veannem oraya bakıyordu odaya gittim yatağa girdim teyzemi düşünüp 31 çekiyordumki ses duydum sese doğru gittim annemlerin odasından geliyordu kapı azaralıydı oda ne annem babam acayip sikişiyordu yani annem diye demiyorum 40 yaşında dolgun manyak vücudu olan biridir birden babam annemin içinden cıktı ama one babamın siki ufacıktı aksine benimki tam 20 cm şaşırdım ama tam boşaldım oda ne annem bana bakıyor ama iyice tahrik oldum ve odama gittim sabah annem beni kaldırdı saat 10 du bana evde teyzemle kalmamı babanla dışarı çıkacağız dedi tamam dedim ve çıktılar teyzem bana dönerek ablam bana seni mutlu etmemi söyledi haydi soyun dedi şok olmuştum ama önden yok ve üzerime uzandı harikaydı önce amını yaladım sonra götünü benim yarağı eline aldı ve ağzına şok oldum sanki kırk yıllık oruspuydu dayanamayıp amına soktum çok dardı girmedi oda yapma diyordu artık azmıştım kremledim yinede zor girdi kanadı ağlıyordu annen önden yapma demişti niye annem sikişiyorda sende sikiş zevk al dedim defalarca siktim kalktık ben dışarı çıktım akşama geldim teyzemi yine sikecektim evde babam erkenden yatmıştı annem teyzem beni karşıladı annem bana neyapmışsın dedi bende sen istedin dedim ben önden yapmasın demiştim ama sen herbişey yapmışın vede seninki çok büyükmüş bende kızarak canınmı çekti diyerek odama gittim 2saat sonra teyzemin odasına gittim uyumuyordu bana erkeğim gel seni bekliyorum hemen soyundu o zaten çıplaktı hemen sevişmeye başladık biraz sonra ses duydum döndüm annem çıplak bana arkadan sarılıp tadına bakmaya geldim dedi tamam dedim iki bacıyıda hayvan gibi siktim ve halan sikiyorum. Sansın böylesi işte

12/11/2014Çekici Kareler

Azdırıcı kadınların azdırıcı çekimleriyle sizde azacaksınız :D

 

Merhaba Pornohikayesi.net okurları boya işleri yapıyorum bir gün bi dayreyi boyamaya gitmiştim ev sahibi yeni evli bi çifti adam işten izin almış oda evdeydi karısı Nil çok tatlı özelikle kalçaları çok harikaydı ben işe başladım işim dört gün sürerdi arada bir Nil çay yapar oturur çayımızı beraber içer sohbet ederdi kocası o ben ama benim gözlerim hep Nil işin üçüncü günüydü sabah kapıyı çaldımda Nil açtı kapıyı sanki bir yere gidecekmiş gibi süslenmişti üzerinde mini etek vardı bacakları harikaydı bembeyaz bacaklar kahvaltı yapmak için mutfaga girdik kocası masadaydı oturduk Nil çayımı doldurdu yanıma oturdu ama çok yaklaştı yanıma bacakları bacaklarıma değiyor bir an utandım eşinin yanında sohbet esnasında eşi sence karım nasıl seksi buluyor musun dedi.

Ben şaşırdım biraz durakladım Nil neden sustun çirkin miyim yoksa dedi bende yo çok güzelsiniz dedim Nil güzel oldumu düşğndünü biliyordum zaten dedi aleti dimdik olmuş beni seksi bulmasa kalkmazdı dedi elini yaramın üstüne koydu dudaklarıma yapıştı bende bacaklarını okşamaya başladım. Kocası bizi izliyordu salona yatak odasının boyası bitmişti elimden tuttu yatak odasına geçtik kocasıda bizle beraber Nil bende soyunduk Nil yatağa uzandırdım dudaklarından başlayıp öpücükler kondurarak amına indım amını emeye başladım o sıada kocasıda soyundu Nil dudaklarımı emiyordu biraz öpüştükten sora yarraamı azına ver Nil amı sırıl sıklam olmuştu kocası hadi sende artı geçir karıma dediamını amını sana bırakıyorum dedi yaram tş gibiydi nilayın amına dayadım kafasını o ıslak amına sürtmeye başladım nilasok artık aşkım diyordu yavaşca girdim amına bir kaç git gelden sonra tempoyu artırdı hızlı hızlı köküne kadar sokuyodu Nil amı daha daracıktı çok tatlıydı yaramdan çok zevk aldı beliydi ben geçirdikçe daha bi iştahlanıyor.

Dayımın 3 tane kızı var en büyüğü 24 yaşında diğeri 19 onun küçüğü 18 yani benimle yaşıt. Amcamlar köye gitmişti sadece büyük olanı kalmıştı 24  yaşında olan çalışıyordu. Arası evlerine giderdim karşı binamızda oturuyorlardı. Bir gün gene onlara gitmiştim sadece ikimizdik benim içim gidiyordu ama onun aklına sikiş bile aklına gelmiyordu. www.pornohikayesi.net

Kanepede oturup tv izliyordu.bende ondan biraz uzaktaydım banyoya gittim yüzümü yıkadım birazda sikimi tükürükledim hemen yanına oturdum benim sikim kalkıktı yan yan sikime bakıyordu. Bana yakışıklı olduğumu söyledi aramızda 5 yaş vardı. Bende ona çok güzelsin dedim ve dudaklarına yapıştım 2 dakika öpüştükten sonra elini sikimin üzerine koydu okşamaya başladı hemde sevişiyorduk saat gece 22.00 di kemerimi çözdü yalamaya başladı profesyonel gibi yalıyordu 18 cm lik sikimi tamamen alıyordu bende onun amını açtım sırılsıklam etmiş her yer yalamaya başladım dilimi tamamen itiriyodum az kıllı amını 3 defa boşalttım. Sikimi amının üzerine dayadım hadi sok diye bağırıyordu bende sordum bakiremisin diye evet kızlığım senin olsun dedi inliyordu benden günah gitti kafasını soktum gidip gelmeye başladım sikim kan olmuştu  zevkten ölüyorduk sikimi çıkarıp amının üzerine boşalttım ne yapıyorsun dedi seni ben boşaltacaktım azına verdim dondurma gibi yalıyordu harikaydı azının içine boşaldım her yeri döl olmuştu arkasından domalttım sikimi tükürükledim yavaş yavaş sokuyordum götünede iki defa boşaldım .

Selam arkadaşlar ben bir gün evde tek www.pornohikayesi.net  başımaydım ve porno izledim çok coşmuştum mastürbasyon çekiyordum bir tane çok güzel ama evli bir komşumuz vardı 0 kadar güzel fiziği vardı ki sanki çıldırcak tım  ben mastürbasyon çekerken tam o çağırdı ben 19 yaşındayım yakışiıklı bir gencim  cola al dedi bana okey alırım dedim 4. katta oturuyordu aldım eve getirsene dedi bende tamam dedim üzerinde capri vardı eve gir dedi cola verecem sana dedi ben hayır dedim o ısrarlaadı ok dedim girdim cola verdi bana bir bardak aıldım o odaya gitti ben çaktırmadan izliyordum yatak odasının dolabını açtı üzerini çıkartıyordu benim baktımı anladı of dedim oda a dedi ne yapıyorsun dedi ben çok güzel vücüdun var dedim oda güldü üzerindeki penyeyi çıkardı siyah sütyenini arkasını döndü açarmısın dedi bende açtım ellemek istermisin dedi benim yarrak fırlayacak gibiydi elledim memelerini sanki patlamaya hazır bomba gibiydiler yatırdım yatağa 1 saat siktim her yerinden sikişmek isteyen varsa güzel fantazilerim var. www.pornohikayesi.net

Sayın üyelerimizden gelen azdırıcı resimlerle sizlerle sunmaktayız. Sizde resimlerinizi gönderin yayınlayalım.

 

23 yaşında oldukça bakımlı bi erkeğim teyzem şelvi benim hayallerimin kadınıdır onu her aklımdan geçirişimde 31 çeker onu sikmenin yollarını arardım bir akşam bize oturmaya gelmişlerdi.  Göğüslerini öne çıkaran bir elbise giymiş altınada koca götünü belli eden bi pantolon giymiş neyse ona bakışlarımı belli etmeden kaçamaklar atıyor göğüslerini düşündükçe deliyordum akşam hoşbeş bitmiş arabayla eve bırakmak istediğimi söyleyince hemen kabul ettiler bu arada teyzem kızıyla gelmişti eve vardığımızda teyzem gel bi kahve içelim gidersin dedi bende olur dedim eve çıktık teyzem ben üzerime rahat bişeyler alayım hemen geliyorum dedi aman yarabbim bir geldi üstünde beyaz bir tsört altında tayt sütyeni de küçük göğüsleri fırlayacaktı hoşbeşten sonra teyzeeme baktıkça benim oğlan dimdik oldu ben lavobaya gideyim dedim girer girmez hemen benimkini çıkartıp başladım 31 e tam o sırada teyzem pat diye içeri girdi beni öyle görünce afalladı ben nerdeyse ölecektim hiç bişey demeden çıktı ben odaya geri dönünce telefonu msj geldi bu gece onda kalmamı dayım gelmeyeceği için o gördüklerini tekrar görmek istediğini yazmıştı gece 3 gibi herkes odasına geçmiş bende telefonu odada yatıyordum teyzem geldi yanıma oturdu hadi onu çıkarda bi göreyim dedi bende hazırlıklı olduğum için altıma hiç bişey giymedim eliyle avuçlayarak dimdik yaptı ağzına alır almaz nefesimin kesildiğini hissettim amını iki yana ayırıp arası kadar daldım hemen yarrağı içine soktum ama nasıl inliyordu sabaha kadar siktim özlemimi giderdim artık her mesajından sonra sikmeye gidiyorum beni çılgına çeviriyor.

Selamlar İzmir’in haşin ve kültürlü beyleri ben  İzmirden Ateşli Escort Gülcan. ikizler burcuyum, yükselenim akrep yani ateşli , cinsel dürtüleri yüksek her gördüğünü isteyen bir yapıya sahibim ve bir bayanın en ateşlisiyim diyebilirim sizler 3 senedir escortum ve görüşmeleri siz kaliteli erkeklerin evlerinde ya da yıldızlı otellerde gerçekleştiriyorum. Temizlik ve hassasiyet en önemlisidir benim için. Korumasız kesinlikle ama kesinlikle ilişkiye girmiyorum çünkü önce sağlık felsefesini sonuna kadar savunan İzmirli bayanıyım. Unutamayacağınız saatler geçirmek için kesinlikle ve kesinlikle beni aramalısınız…

30/09/2014Çekici Kareler

İzmir kordonda yine turluyodum tek başıma. Yolda dilenenler fotoraf çekenler çoluk çocuk yerlisi çingenesi yabancısı hepsi bi aradaydı. öncedende  engellilerin halini düşünüp cinsel hayatlarını nası devam ettirdiklerini merak ederdim elini açmış dilene dilene topallıyan eli yüzü düzgün 28 yaşlarında bi adam gördüm. Çantamdan cüzdanımı çıkardım 150 lira verdim Adama bi şartım var beni çatır çatır sikeceksin dedim. adam dakikada yüz bin dua ederken bi adanda dilsiz gibi karşımda durdu. Sanki oracıkta can vercekmiş gibi nefesi gitti. Parayı hemen cebine attı. Elinden tuttum bildiğim bi otele doğru yürüyoduk adamdan ses yoktu haala. Topukluyla çıt çıt yürürken kolumda üstü başı perişan adam varken herkes dönüp dönüp bize bakıyodu. Adamın salyaları akıyodu resmen dekolteme takılı kalmışıtı. Otel tanıdıktı arkadaşlarımla hep geldiğim yerdi. Anahtarı aldım çıktık yukarı. Sevişmek gelmiyordu içimden sadece verip çıkacaktım.

Striptiz yaparak çıkardım üstümü oda çıkardı kıyafetlerini madturbasyon yapmaya başladı. Aptal yaa sikmek varken asılıyodu şapşal. Sikini bırak benimle ilgilen dedim. Üstümde sadece tanga kalmıştı tanganın ipini kenara sıyırdım adamın kapkara kocaman kalın yarranı çat diye soku verdim. Amına koyum insan biraz alıştırır dirrek sokulurmu öyle. Sikti sikti tek pozisyonda boşaldı. Bende ıslak mendille sildim oramı buramı kıyafetimi giyip çıktım dışarı. Otel parasını nasıl ödedi hiç bir fikrim yok :)

17/09/2014Porno Hikayeler

Selam arkadaşlar ben 21 yasında 180 boylarında esmer tenli renkli gözlü kadınlar tarafından beğenilen biriyim yaz ayları oldumu mutlaka amcamların yanına gider onlarla tatilimi gecirirdim. Amcamın kızı Betül benden 3 yas buyuk oldukca seksi  bayandır. Beni cok sever kardesi gibi görür ben ise ona hep küçüklükten beri sikme hayalleri kurardım. Bir gün balkonda oturuken yanıma geldi ve muhabbet etmeye basladık. konu sevgilerden acıldı kız arkadaşın oldumu falan filan derken iş cinseliğe geldi ve hiç milli oldumu dedi tabi ben hemen gülümsedim abla bana bu benim gibi adama sorulacak sorumu dedim memlekette yatmadığım kadın kalmadı dedim ve gülümsedi elini bacağıma attı. Tabi benim alet dimdik oldu. Sortun altından belli oluyordu. Saklamaya calısırken Betül bunu farketti ve ohh cok büyük olması lazım dedi en az 19 cm var falen dedi ve ben o ara kızardım yok falan derken 20 cm ablası dedim o ara içeri gitti arkasından bende girdim evde kimse yoktu herkes işteydi
üstüme rahat bişiler giyicem dedi odasının kapısını aralık bıraktı. Hemen bnde aralıktan bakmaya basladım soyunmaya basladı. Aman allahım o nasıl vucuttu öyle bembeyaz süt gibi ben hemen sikime attım basladım beni farketmiş olacakki kafasını hemen kapıya cevirdi kim var orda dedi bende abla ben dedim. Gelsene dedi ben hemen içeri girdim altında sadece kilot vardı su südyanımı takarmısın dedi bende takarım tabi dedim arkasını döndü benim alet götüne değiyordu südyenini takarken bunu farketti noldu lan ablanımı sikcen dedi bende neden olmasın dedim bana bak cocuk kimseye söylemicen dedi falan bende hemen atladım tabi falan dudaklarıma yumuldu içine cekiyordu dudaklarımı sonra yavas yavas yalayarak sikime inmeye basladı resmen yarrağımı sömürüyordu. Çok müthiş sakso çekiyordu çok geçmeden ağzına boşaldım.

Toplam 8 sayfa, 1. sayfa gösteriliyor.12345...Son »